fredag 2009-03-13

fredag morgon och jag är dödstrött! just idag är det inte okej att börja 8.15.

jag var ju så glad över alla vårkänslor och solsken i mitt förra inlägg och vad händer? hela dagen igår snöade det konstant och inatt har det åkt plogbilar utanför mitt fönster och stört min sömn. men nu när jag tittar ut från köksfönstret är det inte mycket vitt som är kvar! heja göteborg! jag vill INTE ha nån mer snö (eller, jag vill aldrig någonsin ha snö!). 

ska ha föreläsning nu 8-11. sista momentet på metodkursen, sista övningen med min grupp ska göras på måndag och redovisas på tisdag. känns skönt och lite lite ledsamt. vi har blivit ett bra gäng i min grupp! i helgen måste det skrivas pm. jag har noll noll NOLL lust. men det ska nog ordna sig.

nej, måste gå till spårvagnen om 15min så det är bäst att skynda sig. det tar mindre än 1 minut från min lägenhet till spårvagnen. det gillar jag!


pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0