hej från KTB

hej från KTB. 
såhär kommer det se ut från och med nu. uppsatsskrivande kommer vara lika med ett liv på KTB. 
men jag har fint sällskap här inne i läsesalen idag av erika, moa och hanna! moa och hanna pluggar retorik och jag erika skriver uppsats. kandidatuppsats i statsvetenskap rättare sagt. men jag och erika kommer skriva om väldigt olika saker. hon om svensk transportpolitik ur genusperspektiv och jag om partipolitik och miljöattityder. det blir grejer det.

malmö var fint och välbehövligt! skönt och hänga med eva-liisa. malmö var rätt kallt och blåsigt men mysigt. fast det är så PLATT! inte en backa nånstans. tacka vet jag göteborg och lite kupering. det är så det ska vara!

ikväll ska jag och erika laga middag hemma hos mig och sen ska vi till henriksberg och kolla när kusowsky spelar akustiskt. de ska spela en låt jag skrivit texten på. alltid en så konstig känsla att höra sin egen text sådär. men väldigt roligt.

åter till uppsatsen. 


pet shop boys funkar fortfarande fantastiskt bra som pluggmusik. och en annan ny begåvning jag upptäckt.
stockholmssången - simon norrsveden

check it out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0