imorn är en epok över.

imorn är PM-seminariet. ser inte fram emot det men jag ser verkligen fram emot tills det är över och metodkursen är slut. äntligen. är verkligen inte sugen på att bli grillad av professor gilljam av  mina metodval till uppsatsen. min motivering till användandet av regressionsanalys är allt annat än stabilt. 

imorn eftermiddag kanske jag åker till malmö och hälsar på eva-liisa. beror på om jag hittar några billiga sista minuten-biljetter och hur nedbruten jag är efter seminariet. 

jag hade för övrigt världens bästa helg som innehöll allt man kan önska sig.
- pm-inlämning
- välbehövlig hårklippning
- fira med klassen
- kärt återseende
- heldag vid havet i lysekil med kören. massa sång och underbara människor
- roadtrip hem i solnedgången med eleonor. 
- lite kalas hos mig med världens finaste tjejer
- massa dans på pustervik
- pasta, tonfisk och mia&klara mitt i natten med erika&johanna
- solig söndagspromenad vid röda sten. 

nej nu ska jag plugga statistisk analys och intern validitet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0