lördagsbesök!

dagen igår blev inte riktigt som tänkt. när jag var på väg hem från skolan så ringde kalle och bad mig komma in och jobba. så det var bara att skynda sig och äta lite hemma, leta på jobbkläderna (som tog hundra år att hitta eftersom jag inte har helt koll på mina grejer sen flytten) och ta vagnen tillbaka till stan. jobbet var trevligt. roliga personer som jobbade (som vanligt) och ovanligt glada och trevliga kunder!

så, jag fick skippa min tvätttid men jag lyckades få en ny idag. så nu ska jag snart inviga tvättstugan här i huset!

klockan tre kommer min morbror med familj. mysigt! tills dess måste jag ha fixat fram bullar eller nåt. och baka tänker jag inte göra. får ta en promenad till mariaplan och köpa nåt på konditoriet där!

nej, nu är det tvätt!


jag och sötkusinen lova i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0