malmö speaking!

seminariet gick bra. jag klarade det.. men jag kom inte speciellt lätt undan. fick en massa svåra och konstiga frågor.
MEN nu kan jag lämna metodkursen bakom mig och från och med nu är det uppsats på heltid till och med den 26 maj!

jag köpte en tågbiljett till malmö för 26kr! ingenting! så vid halv två tog jag tåget till världens bästa eva-liisa. här i malmö skiner solen och vi har ätit en gourmetmiddag och nu snackarvi skit. underbart!

imorn blir det till att strosa på stan. åker nog tillbaka till gbg på eftermiddagen/kv'ällen. det var en sån underbar känsla att sitta på tåget ner hit. seminariet gick bra, solen sken och jag var på väg till min äldsta och bästa vän. tågrälsen mellan göteborg och malmö går längs havet i princip hela tiden. love it!

ibland har man den känslan i kroppen att ingenting kan stoppa en. den har jag idag! 


and here she is. the one and only!


för er som inte vet kommer hon vara världens bästa tandläkare om exakt 3 år och två månader!

puss och sov sött!

Kommentarer
Postat av: Lisa

köpte du tågbiljetten via tradera måntro? :)

2009-03-25 @ 23:19:17
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: erica

ja, hur i hela fridens fick du tag på en sån billig biljett? :)



hoppas du mår bra! kram!

2009-03-26 @ 07:44:24
URL: http://selme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0