pet shop boys och en kalle,

dagen innan pm-inlämningen. kl 10.00 imorn ska det vara inlämnat. och jag börjar se slutet. har ritat upp ett fint analysschema i excel och allt, med varibler hit och beroende och oberoende om vart annat. 

sitter på pedagogen idag med kalle istället för KTB. miljöombyte och lite hjälp och diskussion skadar inte. jag och kalle ska skriva lite samma typ av uppsats och har samma handledare så det är bra att få lite feedback. men snart ska vi ha en kaffepaus!

och jag lyssnar fortfarande på pet shop boys! bästa pepp-musiken ever! 

Kommentarer
Postat av: Svenssoni

Vad duktig du är kompis! Tänk om jag kunde vara lika duktig. Kanske kunde vi plugga ihop ngn gång? I need inpration. Miss u

2009-03-19 @ 14:18:59
URL: http://evileyesa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0