solig söndag.

solen skiner denna söndag! och min förkylning har förflyttat sig från halsen till bihålorna. jättetrevligt!

helgen har varit fin. lång dag på biblioteket i fredags och sen käkade jag, erika och jenny tacos hemma hos mig. sen blev det henriksberg och kolla på tre band. två av tre band var vädligt bra. det tredje var typ cirkusmusik. utan sång! inte riktigt min grej! igår tvättade jag och sen jag jag och jenny på jack-jakt. hon behöver en vårjacka och jag tror vi var inne i göteborgs alla affärer. men vi hann med en kaffe i solen också. sen igår var det kalas hemma hos nina och daniel, trevligt. särskilt under den timmen vi släkte ner då det var earth hour! sen var det tänkt att det skulle bli dans på storan men jag blev trött och åkte hem - kollade på ett avsnitt mia&klara och somnade!

idag lyser solen utanför mitt fönster och jag har endel att göra idag. typiska söndagssysslor. 

här är en snygg bild på eva-liisa från malmö. spänstig som få! mer bilder kommer men uppladdningen krånglar lite..



Kommentarer
Postat av: Svenssoni

Haha! Ubertjusig bild. Joooo jag vill ha alla bilder! Alles alles, pusss

2009-03-29 @ 12:24:18
URL: http://skumraket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0