två timmar och femton minuter.

ikväll har jag varit trött, slö och seg så jag bestämde mig för att stanna hemma och helt gå in för melodifestivalen vilket väldigt sällan händer. men nu så jag köpte chips och satt som klistrad i fotöljen hela programmet och sms:ade med min mamma om vilka låtar som var bäst - helt enligt konstens alla regler OCH jag röstade till och med en gång (snacka om att gå in för det!). och den låt jag röstade på vann så jag är nöjd. opera är coolt! jag måste nog be min operavän jakob om lite mer opera i mitt liv!



imorn blir det att återgå in i den fantastiska världen av vetenskapsteori och opinionsbildning och ansvarsutkrävande och politisk legitimitet. steget mellan det och melodifestivalen kanske inte är så långt som man tror.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0