att falla tillbaka i gamla mönster

jag är inte förvånad. 

hela den här uppsatsperioden har jag jobbat på normala arbetstider. gått upp vid åtta. suttit på KTB fram tills 18-19 varje kväll. men nu, när jag är i slutfasen och ska författa min slutsatser så går det inte. jag liksom inväntar stressen och pressen. jag trodde jag hade tagit mig ur detta att jag-arbetar-bäst-under-press-fasen men så verkar det inte. men det är ju bara det sista kvar. när man ska analysera, tänka, dra slutsatser, generalisera, bygga vidare på och göra alla formuleringar sådär extra snygga och slagkraftiga. det är då den behövs, sista-minuten-paniken. 

har hela morgondagen på mig. fram tills 18 i alla fall. för då måste jag vara klar! för då är det genrep i hagakyrkan och då måste det fokuseras! 

jag har inte gjort framsida och skrivit abstract heller. men det är ju småsaker! 

guuuuuuud vad jag är värd ledighet, sommarlov och en bekymmersfri tid efter det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0