dagarna är räknade.

nu är det bara 6 dagar kvar. jag ser ljuset på riktigt nu, allt mer faller på plats. så skönt.. men än är det några dagar av slit kvar!

igår tog jag, andrea och erika en roadtrip till metropolen kungälv. min kära cajsa hade avslutningsföreställning med sin musikalutbildning och de satte upp grease. otroligt bra och alla var så duktiga! cajsa hade ett danssolo och var grym! och snygg som få! lite kultur är nödvändigt för att klara av den här akademiska världen. 



här är världens vackraste cajsa!


nu ska jag snart hem till rebecka i kören för stämrep. hon har tydligen bakat chokladmuffins också. inte illa! 

nej. nu ska jag skriva lite om mina oberoende variabler och sen stänga ner för dagen.



jag fick samtal från bryssel igår också. DET var roligt.


love is the one thing you can't pretend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0