jag är slut.

det är tomt i mitt huvud. jag har de senaste 10 veckorna skrivit, skrivit och skrivit lite till. jag är trött på ord, trött på att formulera fina meningar och väldigt trött fotnoter, styckeindelning, referenser och rubriker. 

uppsatsen har tagit över hela mig. om en vecka ska den lämnas in och jag har aldrig längtat så efter något. jag SKA hinna klart och sen så jag vara så jävla nöjd. jag har slutsatserna kvar nu. det viktigaste egentligen men också det som ska vara roligast och lättast att skriva. men när man är trött på ord och snygga meningar så känns det mer som en jobbig grej än som något roligt. tyvärr. idag är det måndag och det är 11:e dagen i rad som jag är på KTB och skriver. för då var jag sjuk i halsfluss några dagar och innan dess var det väl KTB minst lika många dagar i rad. tragiskt. jag har typ inte rört mig utanför området hemma-KTB på de senaste veckorna. jag borde gå förbi jobbet och prata om i sommar, jag borde handla kläder (haha, eller det är nog mest nåt jag VILL), och jag vill framförallt NJUTA AV VÅREN.

imorn på morgonen har jag handledningsmöte. och då behöver jag positiva ord och typ "det här är jättebra, du kommer hinna" eller "BRA JOBBAT! nu har du gjort en uppsats" typ.. men det kommer antagligen inte ske. 

nu är det snart kafferast. ikväll är det kör. då behöver jag inte plugga. det är nog det enda just nu som jag inte överger för uppsatsskrivandet.

i lördagskväll var jag och kalle på moto boy. där snackar vi sångröst. 
så det gör ont i hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0