söndagsturné

effektiv söndag! iallafall än så länge. men jag har inte tid att vara oeffektiv så dagen lär fortsätta i samma takt!

upp tidigt imorse och mötte upp johanna och tog vagnen till hagakyrkan. där sjöng vi upp och försökte bli pigga för kl 11 började högmässan som vi skulle sjunga på. vi har ju konserten i hagakyrkan på fredag och för att få låna den så ställer vi upp och sjunger på en högmässa. högmässor är inte jättekul men denna gick snabbare än vanligt OCH en av psalmerna som sjöngs var "den blomstertid nu kommer" så den kunde vi ju. vi sjöng fyra låtar och alla gick fint och tanterna i kyrkobänkarna fällde några tårar. 

sen tog vi vårt pick och pack och drog vidare ut på en liten turné. vi sjöng i kompassen och i nordstan! var mycket roligare än jag hade trott. folk verkade glada och stannade och lyssnade och applåderade! förhoppningsvis lyckades vi locka några till att komma på fredag. för på fredag SMÄLLER DET! kommer bli så himla roligt och fint. och sorgligt. men det är väl kanske så det ska vara på konserter.. mycket sommarkänsla kommer det vara iaf! 

sen drog jag till KTB och nu sitter jag här och försöker skriva klart min slutsats. jag får inte till det. har imorgon på mig också för på tisdag kl 10.00 är det uppsatsinlämning. shit! läskigt men så skönt. jag tror jag hinner klart. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, skönt att höra ändå att man aldrig blir "fullärd". Då kan jag nog försöka sätta mig in i det och acceptera att jag ändå inte kommer veta allt.



Det är bra med mig! Mycket musikalträningar just nu men det är så sjukt kul så det gör inget. Hur är det själv? Vad blir det för festivaler i sommmar? :)

2009-05-24 @ 20:27:47
Postat av: karinbarin

Men skit. Det var jag som kommenterade här ovanför :)

2009-05-24 @ 20:28:59
URL: http://karinbarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0