tillbaka i verkligheten

jag rymde lite från verkligheten i torsdags och har idag återvänt till vardagen av bibliotek, göteborg och uppsatsskrivande.

har verkligen haft världens mest underbara dagar och det har jag framförallt lee och jossan att tacka för. stockholm var precis vad jag behövde. 

 

en bild från fredagen ute på djurgårn. med en filt, god mat och musik. bästa dagen. valborgsafton var också en riktig höjdare. galet, härligt och massa massa skratt!

i lördags åkte jag ju med lasse och bandet tillbaka till gbg. otroligt trevlig resa med massa spännande och underhållande samtalsämnen längs vägen, glass i solen, mat med fin utsikt och mycket skratt. när vi kom fram till stället de skulle spela vid femtiden var det en del fans till lasse som satt och väntade. gud så söta! han skulle inte spela förens 22 så tänk hur många timmar de fick sitta där..

jag åkte hem, vilade, bytte om och åkte till spelningen. cajsa kom och sällskapade. sjukt bra spelning och lasse sjöng finare än vanligt. efter konsertens slut blev det trevligt häng med honom och bandet. cajsa lärde grabbarna lite balett, väldigt rolig syn! cajsa sov hos mig sen och igår blev det brunch på stan. härligt.

idag är det uppsats. blä. TA MIG TILLBAKA!
(dessutom har jag lite feber och halsont)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Puss!

2009-05-10 @ 00:30:08
URL: http://josefinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0