i staden växer inga blommor

handledningen igår varade i nästan två timmar. man kan summera allt med att jag har sjukt mycket att göra om jag ska hinna klart. om 13 dagar ska den vara inlämnad och om 6 dagar måste min handledare ha den för att kunna kolla igenom mina resultat och se om jag kommer kunna lämna in. detta kräver 10 timmar på KTB fram tills dess. jag ska göra ett tappert försök iallafall.

igår hade jag manligt middagsbesök. det händer inte alltför ofta. håkan är och jobbar i gbg den här veckan så han kom förbi. han hade även med sig två köksstolar och en stor blomma som mamma skickat med (såklart). men den var jättefin. tack för det. vi käkade mat, drack kaffe och sen gick vi ner till röda sten. såg solnedgången och promenerade längs vattnet vid båtarna. en av de vackraste platserna i göteborg och det typ tre minuter från mig. precis så här såg det ut igårkväll:



det luktade saltvatten, bensin och sommar. insåg att den här våren håller på att flyga förbi mig. är så himla uppe i skolan så jag glömmer bort hur sjukt vacker det är överallt. jag måste nog ta mig en promenad ner dit varje kväll den här veckan. om jag kommer hem innan det blir mörkt vill säga och det är inte så säkert.. datumet 26:e maj ekar i mitt huvud hela tiden och har så gjort senaste två månaderna. galet. 

annars innehöll dagen små fina stunder som lunchen ute i solen med elin, jenny och pia, billigare kaffe på 7 eleven och ljudet av världens finaste stockholmsdialekt. bara en sån sak kan göra en hel dag!

nej nu ska jag F O K U S E R A!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0