tell me this night is over.

om exakt en timma får jag gå härifrån och över till handels. jag längtar alltid till måndagskvällarna och det har jag gjort varje måndag i snart tre år! umgås med fina vänner och sjunga och ha roligt i tre timmar är nästan det bästa som finns! det närmar sig konserten nu och det märks. vi låter riktigt jävla bra om man får säga så. vårkonserten kommer bli den bästa vi gjort! jag börjar redan bli nostalgisk över detta.. inget ovanligt med andra ord. 

idag har det blivit många timmar uppsats. segt, men nödvändigt. skickade in mina resultattabeller till maria och imorn är det dags för handledning. jag hoppas av hela mitt hjärta att de tabeller och resultat jag fått fram är vettiga. är de det finns det möjlighet och chans att jag hinner bli klar i tid. har haft sällskap av kalle, patrik och richard idag. trevligare sällskap får man leta efter! att skriva uppsats är det jobbigaste jag gjort. det går inte att koppla bort den och alla problem bara går runt i huvudet, dygnet runt. jag sover, äter och andas uppsats. hemskt (och det mest lärorika jag någonsin gjort. men just nu känns det som att det kvittar. men ändå..)



  

en bild på mig och astrid. vi hade en fin stund tillsammans där i stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0