debatt/huvudvärk/myskväll

nu har jag varit på jobbet i många timmar. och har en huvudvärk som inte vill gå över trots intag av värktablett. det har varit en bra dag med partiledardebatt i kammaren där jag satt typ 10 meter från statsministern och de övriga partiledarna! det är en lite märklig känsla ändå. men jag börjar vänja mig..

sen har jag börjat jobba med ett nytt projekt idag och imorn blir det en massa telefonsamtal hit och dit. får inta jag-är-en-viktig-person-rösten. den finns där, någonstans.. det var även övning med riksdagskören idag. spännande. ett trevligt gäng blandat med ledamöter och tjänstemän där jag drog ner medelåldern betydligt.

men nu ska jag hem till anna-lotta för mys med te, mackor och mia&klara. anna-lotta är en av mina äldsta vänner, en av de jag fortfarande har kvar från lekis- och lågstadietiden. hon har alltid varit väldigt speciell, på ett bra sätt. livlig och galen. men väldigt fin!




i'm off!


Kommentarer
Postat av: kingen

du är för gooo!!!

2009-10-15 @ 19:08:04
Postat av: Anonym

anna-lottapotta + lizafisa = sant? :)

vad kule!



/evaliisagrisa

2009-10-15 @ 21:58:56
URL: http://skumraket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0