i rather dance with you.

på x2000 på väg tillbaka till stockholm.

helgen har varit bra, men intensiv. har träffat mycket roligt folk, varit på bra seminarium och fått en hel helg av politik och politiker. det här med att jobba helg blir lite konstigt. blir liksom jobb mån, tis, ons, tors, fre, lör, sön, mån, tis, ons, tors, fre MEN sen är jag LEDIG i två dagar. men funderar på att ta en för- eller eftermiddag ledig i veckan. ska börja med ett nytt projekt om miljöskatter i morgon. blir nog roligt.

förutom jobb har jag hunnit med att se hanna och johans nya hus i örebro. var där och åt lunch och hängde igår. jättefint och jättemysigt! sen igårkväll var det någonslags middag med alla som var med i helgen. god mat, roligt folk och det bästa bordssällskapet. och jag och helena (min kära handledare) planerade en lite show vi ska visa upp på julfesten. det kan bli spännande. sen hann jag även med att träffa moster&lasse! och idag har jag hängt ett par timmar hos lovisa.

sen har jag ju hunnit träffa familjen, ätit god mat och få umgås med två personer jag tycker mest om av alla. i love min familj. om två veckor kommer dom till mig i stockholm!

nu när jag anländer till sthlm möter erika upp mig. hon sover hos mig inatt och sen åker hon tillbaka till göteborg. hon verkar ha haft en spännande helg så jag ser fram emot en kväll av skvaller. åh. det ska bli skönt att komma till stockholm!

nu börjar vi närma oss och då är det massa tunnlar som inte internet gillar. så i better finish!

Kommentarer
Postat av: Jakop Dalunde

"Det här med att jobba helg blir lite konstigt."



Jag förstår inte vad du menar.

2009-10-25 @ 20:04:25
URL: http://jakopdalunde.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0