as fast as you can and don't look back.

idag är det bättre! faktiskt! ingen feber och inte alls lika ont i bihålorna. bara en massa massa hosta.

jag är en ganska så känslosam person redan från början men är jag sjuk yttrar sig detta tusen gågner mer. igår när vi kollade på bonde söker fru tyckte jag att alla var så himla söta och jag ville flytta in och ta hand om alla bönderna samtidigt. såhär i efterhand vet jag ju att bönder och bondelivet inte är något för mig.. och kommer nog aldrig bli heller.

mamma är ute i trädgården och grejar och jag läser om skatter och grön ekonomi. och på radion är det P4.. skönt att komma hem och få en tvådagarsdos av villa, trädgård, småstad, skog, lyxmat och radio örebro. men ikväll halv sju åker jag tillbaka hem till stockholm. hem, suck. jag har tre hem. ett i göteborg, ett i hallsberg och nu även ett i stockholm. det är lite jobbigt faktiskt, fast skönt också. undra hur många ställen jag kommer hinna kalla "hemma" innan jag hittar mitt slutgiltiga?


berlinmuren, mars 2008

åh. berlin var fint. dit åker jag gärna igen!

nu ska jag snart fixa lite lunch och sen ska jag till banken på möte. typ det tråkigaste som finns. men bra, antagligen. sen ska jag fika med johanna! det blir trevligt!

Kommentarer
Postat av: Anders Jacobsson

Vad bra :) . När åker du tillbaka till STHLM??

Krm.

2009-10-08 @ 19:39:14
URL: http://blogg.alltombarn.se/andersjacobsson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0