mellan två världar.

nu är jag på väg till hallsberg. och mår inte så himla jättebra. började nångång efter lunch känna mig lite frusen och konstig i halsen. och sen dess har jag nyst sisådär en miljon gånger. så nu blir det att åka hem och försöka göra allt för att inte bli sjuk.

har inte lust att bli sjuk, har inte TID att bli sjuk. så nej sjukdom; BACK OFF!
idag klockan 16.30 tog den allmänna motionstiden slut och det firades med god mat och dryck på jobbet. imorse var det även presskonferens och presentation av oppositionens budgetar. även det gick finfint! det var en glad och uppsluppen stämning på jobbet i dag med andra ord! hann även med en lite promenad + snabb fika med morbror som var i stan på jobb. skönt att träffa honom!


den här bilden tog jag i lördags från toppen av min gata. med hela stockholm som bakgrund..


nej, nu ska jag lyssna på kents nya singel, blunda och njuta av det skumpande tåget. klockan åtta är jag framme i hallsberg. och sen så förvånas jag över hur mörkt det är längs järnvägsspåren. finns det så mycket ödemark mitt i sverige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0