du tog mig in i cirkeln och begåvade min syn.

regnet vill inte sluta ösa ner här i stockholm. kommer nog somna gott till smattrandet från fönstret.

helgen i göteborg var väldigt fin. och välbehövlig. massa bokmässa och återseende av älskade och saknade.

bokmässan är lika kul varje år. i år innehöll den innehöll sjukt mycket folk, böcker (såklart!) och trevliga personer. på fredagen blev det bara en snabbvisit och lite häng med suz. på lördagen blev det återigen häng med suz, jenny och några seminarier. och lite umgäng med sören och anders, världens trevligaste. på söndagen fördrev jag tid på mässan tillsammans med erika&karolina. var på två underbara seminarier; det ena med lars winnerbäck och jonas karlsson. jonas läste upp några av winnerbäcks texter som poesi och det var så fruktansvärt vackert. sen var det intervju och såntdär. sen var vi på mia skäringers lilla seminarie om hennes bok (som jag redan läst) och hon är så fantastisk. hela hon. vi satt där och njöt i tjugofem minuter. sen efteråt så pratade jag lite med henne om boken. och hon mindes mig från brännö i somras. sen jag sa att hon var snygg (det som var tanken med att säga det var att hon var snyggt klädd men istället kom det ut som att jag tyckte att hela hon var snygg. fast det tycker jag iof) och hon blev glad. i februari har hon premiär med sin föreställning. det blir grejer! och de ska spela in en tredje säsong av mia&klara. det är nästan för bra för att vara sant..

nu är jag som sagt tillbaka i stockholm och har haft en rätt seg dag på jobbet med alla mina skatter. det verkar liksom inte finnas nåt slut.. men efter onsdag så. då är det möte med projektgruppen jag är med i. då ska skatteöversikten vara klar. heja mig!

ikväll har jag även varit och sjungit som vanligt på norra real. det är så kul! alla borde sjunga. man blir glad!

nu ska jag somna till regnet. och sex and the city. fin mix där måste jag säga!




om du vet vad du vill
om du vet
har du ingenting att hämta här
ingenting att hämta här

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mäh här blir man petad i bloggen av Sören o anders.. Så du tog tag i det o gick fram sen eller?

2009-09-30 @ 13:25:03
Postat av: liza

oj. ska genast korrigera. japp, jag träffade dom en hel del faktiskt. så himla trevliga och roliga!

2009-09-30 @ 14:37:00
URL: http://liza.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg blogg pettsson, då kan du skriva bloggdesigner på ditt cv nu också. gött. är det du med ballongasen på bilden?

2009-09-30 @ 17:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0