från kylan in i värmen

det är så satans kallt ute. soligt och kallt! imorse höll jag på att både blåsa bort och frysa ihjäl när jag gick över centralbron. herrejesus!

idag har jag varit effektiv. men jag hade inget större val. blev klar med det jag behövde. på lunchen gick jag en promenad i gamla stan och köpte en chailatte som både fick stå för smaskighet och värmande. mysigt!

ikväll ska jag tvätta, laga mat och kolla på tv. inget annat. ska bli så skönt med en lugn kväll!

först; en timma jobb till. typ.

Kommentarer
Postat av: Plutt

Gwaaa vad du var här kort tid och vad jag redan saknar dig! Jag kommer till sthlm snart dock. Då har du liksom inget val för då ska vi hänga en massa och du ska visa mig runt på jobbet och allt.

2009-09-29 @ 23:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0