i väntan på en budget

yes. om en minut ska finansministern presentera budgeten och därefter börjar ett hektiskt jobb här på riksdagen. jag har varit här sen i morse och skrivit min debattartikel som nu känns rätt klar. jag gick ut och tog en promenad i solen, åt en glass och köpte en tröja och nu har jag återvänt till jobbet!

det börjar fyllas på med ledamöter och tjänstemän nu. jag blir nog inte här så sent ikväll dock. är ju trots allt bara praktikant..




förresten, jag har insett för kanske hundrade gången hur sjukt vackert stockolm är. särskilt nu när sommaren biter sig fast och det är underbara solnedgångar varje kväll!


Kommentarer
Postat av: Moa (ditt största fan)

Liza, jag blir så avundsjuk på dig! Låter ju helt fantastiskt! Åhh! Debattartikeln kommer bli hur bra som helst, det är jag övertygad om! Go Liza, go Liza!!!!

2009-09-20 @ 18:44:11
Postat av: E-L

förresten, vilken tidning då?

2009-09-24 @ 08:42:08
URL: http://skumraket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0