imorgon: göteborg!

GÖTEBORG, nu ses vi igen!

ett kärt återseende. över en månad sen jag var där sist! saknar min lägenhet, stan och framförallt alla fina människor!
imorn åker jag och återvänder till stockholm söndag kväll. kommer bli en fin helg med häng med alla saknade och bokmässa! åh, jag längtar!

ska åka bil ner imorn med okända människor. spännande.. sökte runt lite på internet och hittade en bil som skulle ner över helgen med plats över till mig. kan nog bli en trevlig resa, förhoppningsvis.. 8.30 imorn ska jag befinna mig vid t-bana farsta strand.

annars har veckan varit intensiv. mycket jobb, mycket budget och mycket skattepolitik. var på budgetdebatten i riksdagen i måndags och det var över förväntan. roligt! förutom jobb har jag hunnit med körsång, innebandy och promenad runt hela söder med jakop från jobbet. en bra vecka, men nu känner jag att jag både behöver och är värd lite ledighet! nästa vecka lär inte bli mindre intensiv..


om jag tappar allt igen
det är möjligt att det händer
det kan vara svårt att hitta hem
från alla hav och alla länder

Kommentarer
Postat av: amanda

alltså liza du är galen som har så mycket för dig! jag skulle aldrig palla, haha, hatar när jag har för mycket planerat.



hoppas vi ses på bokmässan!!

2009-09-25 @ 09:05:40
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0