BIG.CITY.LOVE

har varit en fin vecka detta. och nu återstår bara en dag på jobbet och sen helg. härligt! 

det var så mysigt att ha mamma&faster här i tisdags. vi hann med massa.. och ändå tog vi det lugnt. de fick se riksdagen, lite av mina hoods på söder, vin & fika på östermalm (inte samtidigt dock), NK och massa annat!

igår spelade vi innebandy på jobbet. sex stycken var vi så vi körde tre mot tre oavbrutet i över en timma. skitkul men det resulterade i en trött liza med en otrolig träningsvärk idag. min handledare var med och spelade och hon gav mig några rejäla ångvältstacklingar ett par gånger. har hon underbyggda aggressioner mot mig kanske? själv skrapade jag upp ena axeln och har ett stort brännmärke/skrubbsår där som inte är så snyggt. det går hårt till på riksdagen. på kvällen var jag hos maja&ellen vid mariatorget och lagade mat och kollade på idol. 

idag har varit en rätt lugn dag på jobbet. läst en massa. och nu ikväll har jag haft det så trevligt! var hos helenes farmor bibbi som bor vid vattnet vid tranebergsstrand. helene är och hälsar på henne ett par dagar och ikväll var jag bjuden på middag. så god mat! sen åt vi ost, kex och drack vin till idol. sen spelade vi poker och jag var en överlägsen segrare. helenes farmor är så go. 89 år och pigg som få! jag vill också heta bibbi om jag blir farmor en gång i framtiden. liza låter ju verkligen inte som en farmor. långt ifrån!

nu ska jag sova och ladda för morgondagen! ska på möte vid 10. då ska min motion diskuteras. har jag tur gillas den och då blir jag glad glad glad! det ser positivt ut så jag hoppas. 

saknar göteborg lite extra idag. västkusten är ändå bästkusten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0