förhoppningar & regnbågar

idag ser det ut såhär. typisk söndag.
väldigt, väldigt skön dag. uppe tidigt och tvättade. sen var jag och käkade frukost och drack kaffe med anna på en kaffebar som ligger precis här. väldigt trevligt ställe och passande en söndagsmorgon. sen har jag hunnit med lite häng med erika innan hon tog tåget till göteborg. hon har varit i stockholms skärgård på bröllop i helgen.

sen har jag gått en riktig långpromenad. kungsholmen, längs med norrmälarstrand, över västerbron och längs hela södermälarstrand och hem. väldigt skönt! och precis när jag kom in på min kära bastugata började regnet ösa ner. nu lusläser jag DN, lyssnar på podradio från p3 och ser regnet utanför fönstret. köpte ben&jerry-glass på vägen hem förut. den ska jag snart ta fram ur frysen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysig söndag :)

2009-09-13 @ 21:53:56
URL: http://monaalsuntfi.blogg.se/
Postat av: Mona

Sv; Tack :) det kommer upp en ny design i veckan :) Kram

2009-09-15 @ 09:47:08
URL: http://monaalsuntfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0