en dag med politiker&artister.

intensiv helg. men ändå slapp och skön! 

kvalitetshäng med lasse som varit i stan i helgen, kvalitetstid med mig själv, promenader och fika på stan. sen såg vi en bio igår som var läskig. ailiens och grejer, men väldigt tänkvärd och bra. faktiskt! sen drack vi en öl och kollade på fotbollsmatchen på stan.

idag har jag jobbat! det var stor happening i kungsträdgården idag. ett-år-innan-valet-grej med massa politiker och artister som uppträdde. eftersom jag praktiserar på riksdagen fick jag även ställa upp och jobba lite idag. men det var bara kul! hamnade vid artist/politiker-insläppet backstage och fick hälsa folk välkomna, pricka av dom och ge dom lite info. fick träffa massa trevligt folk! och det var verkligen en salig blandning av artister. här är ett urval: lili&sussie, rikard wolf, sarah dawn finer, jack vreeswijk, bo kaspers, kevin borg, the poodles, florence valentin osv. helt härlig blandning som nog passade många olika folk. och hans rosenfeldt var konfrencier. han var sjukt trevlig, och sjukt lång! och sen var det partiledare och mycket journalister. hillevi kom förbi och hängde lite med mig där, kul att träffa henne igen! sen var det en massa konstigt folk där också. framförallt massa galna autografjägare som inte verkade ha alla hästar hemma. och småtjejer som skrek efter kevin borg. och gamla tanter som ville jag skulle hämta mona sahlin för att de "ville säga några viktiga ord till henne".. ja, herregud.

nu är jag lite sliten efter en lång dag. imorn är det tillbaka till riksdagen! idag agerade jag långt ifrån politisk sakkunnig men det var bara roligt, men imorn är det back to reality.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0