jag ger dig allt jag har.

jag ska alldeles alldeles strax sova. men jag ville bara skriva några ord först.

jag kan exempelvis skriva att jag haft min näst sista gitarrlektion idag och att det var himla roligt. ibland känner jag mig riktigt duktig, men bara ibland. och min lärare eric låter mig spela roliga låtar. idag var det smiths och winnerbäck, bara en sån sak. vi ska fira mina framsteg med öl har vi sagt. himla bra plan tycker jag!

sen kan jag berätta att hela jag luktar florsocker. och det beror inte på att jag har bakat, för det har jag inte gjort på hundra år. utan det är nämligen så att jag har en ny hudlotion som luktar just florsocker. spännande doft måste jag säga!

stockholm var mycket trevligt. och mia skäringer på södra teatern var som förväntat helt fantastiskt. två timmar med skratt, tårar och fin musik. åh, jag ville bara ha mer! skulle kunna se föreställningen hur många gånger som helst! södra teatern ligger förresten på stockholms finaste plats. utsikten från terassen där är enorm. hela stockholm verkligen! och i lördags var det soligt, fint och varmt. det kändes nästan som sommar!


usikt från södra teatern

förutom mia skäringer så hann jag med att hänga med ida och familjen. och hillevi, anna-lotta och anna. nästan alla mina favoriter i stan! när jag åkte hem i söndags blev jag dock lite deppig. skulle varit hemma 20.15 (x2000 direkttåg sthlm-gbg) men jag kom hem vid 23. först nåt himla lokfel och sen fick vi köra en annan väg genom sverige. suck!

annars har jag läst och skrivit en massa om EU och dess framtid. seminarie på torsdag! så imorn blir det en härlig heldag på KTB! så nu ska jag sova så jag kan uträtta mästerverk imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0