när solen går upp är vi långt härifrån.

det har regnat i stockholm idag. och jag har suttit på riksdagen och jobbat med pressträffen som äger rum på onsdag. jag är lite nervös faktiskt. jag hoppas hoppas hoppas att det blir bra. det måste det bli.

det är väldigt mycket jobb just nu och jag hinner inte riktigt njuta av stockholm så mycket som jag vill. eller, igår hade jag en riktig lyxdag för mig själv. en av de bästa söndagarna på länge. vaknade utvilad vid nio, gick ut och sprang runt hela östermalm, ner till strandvägen och djurgårdsbron och sen hem igen. skön runda och jag såg minst hundra hus jag vill bo i. sen drack jag kaffe på ett café här nedanför och läste hela DN. sen gick jag till historiska museet och sen vidare till söder och mitt gamla stammisfik där jag satt och pratade om allt och inget i över en timma. bra söndag!

nu ikväll var jag och hanna på bio och såg för kärleken. en otroligt sevärd och stark film! helt annorlunda mot vad jag trodde den skulle vara.

nu måste jag sova. möte med webredaktören tidigt imorn. när jag jobbat klart imorn och allt är förberett inför pressträffen MÅSTE jag köpa nya strumpbyxor. det är hål i båda mina jag har med mig hit och jag kan ju faktiskt inte ha trasiga kläder på pressträffen på onsdag.

längtar lite till göteborg förresten, och om allt går som det ska åker jag tillbaka på fredag!


du visste nog att jag hade mina skäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0