det är bara ord.

sommaren börjar lida mot sitt slut. lite ledsamt, men ändå väldigt skönt. jag gillar hösten. jag gillar alla årets månader förrutom december, januari och februari. vi kan gärna skippa dom och bara ha vår, sommar och höst hela tiden!

jag har jobbat hela hela sommaren och har tre veckor kvar. och om två veckor börjar jag skolan. en krock är alltså oundviklig. men jag tror det ska ordna sig. det är först nu när jobbet börjar närma sig sitt slut som jag känner att jag har allting (eller ja, så nära man kan komma) under kontroll. men åh, så mycket slit det har krävts och jag har varit så trött så många gånger. en evigt plingande mail, ringande jobbtelefon och kalendrar man ska få att funka. men - det har funkat och jag har projektlett en hel besöksturné. som dessutom hela tiden har växt och fler har blivit inblandade. men det ska faktiskt bli lite skönt när jobbet är klart och skolan börjar och jag bara behöver tänka på mig själv igen. att ansvara för massa människor och evenemang är roligt men fruktansvärt jobbigt. 

att få vara med och jobba i en valrörelse har varit sjukt roligt, spännande och stressigt. och i dag är det en månad kvar till valet. det är inte alls lång tid kvar. jag ska absolut inte prata politik i bloggen men jag hoppas varenda av er som läser tänker till och går och röstar. punkt.


bild från världens finaste kväll på brännö brygga


var jättejättetrött när jag kom hem från kontoret förut så jag poppade popcorn, gjorde i ordning lyx-varmchoklad och kollade på djursjukhuset och cleo på svtplay. så himla himla skönt!

i morgon ska jag med på besök med politiker som ska diskutera biogas på ett av sveriges största företag. sen ska jag till tjörn på avskedsfika för cajsa som flyttar till linköping. tror det kan bli en bra fredag.


om vi bara vore nåt mer än nästan lika snygga

Kommentarer
Postat av: amanda

du är så duktig! <3 alltid lika impad. min idol typ!

2010-08-19 @ 22:23:22
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0