att vara ung i en småstad.

har suttit på ett café på söder och pluggat några timmar nu. när jag kom hit var det jättelugnt och skönt men nu har ungdomarna slutat skolan och kommit hit istället. när jag gick på högstadiet och gymnasiet fanns det inte på kartan att man fikade efter skolan. anledningen till det är i och för sig att hallsberg inte har sveriges bästa caféutbud, snarare tvärtom. vi hade mest pizzerior och frisörsalonger. dock tror jag de har ryckt upp sig lite senaste åren. efter skolan så åkte man istället hem och gick ut med hunden, kokade nudlar, kollade på oprah och sen åkte jag iväg på träning. och var det inte träning var det mest umgänge med eva-liisa, lovisa och johanna. fast inte på stan då utan hemma hos varandra. på fredagarna brukade vi dock festa till det och ta tåget in till örebro och gå på stan. tänk vilka skillnader det är på småstad och storstad! men vi hade det himlans fint faktiskt, jag skulle inte vilja byta ut mina gymnasieminnen mot något.


jag och eva-liisa, 16 år unga (jag vet att du inte gillar den här bilden flisan men jag hittade ingen bättre..)

nu ska jag plocka ihop mina grejer och ta en promenad på fjällgatan i eftermiddagssolen. sen ska jag hem och laga någon god middag. vet inte vad den ska innehålla riktigt, men är sugen på palsternacka.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahahaha SÖÖÖÖT

2010-02-17 @ 18:51:53
Postat av: Liza

Heejsan!:D Jag heter ocksåå liza det vore ett nöjje om du komentera min blogg:D

2010-02-18 @ 21:04:28
URL: http://lizaayouni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0