finkulturell fredag.

ja. så är det faktiskt. jag och anna-lotta ska se en föreställning på stadsteatern ikväll. "en dag ska jag berätta om mamma" heter den och den har fått väldigt bra kritik. ska bli kul att gå på teater, det var längesedan. eftersom det är fredag kanske vi firar med ett glas vin efteråt också? men kl 22 måste jag vara hemma för då är det dags för skidor igen. jag känner mig otroligt osocial under de här två OS-veckorna, men som sagt. det är bara två veckor vart fjärde år!



nu däremot ska jag ge mig ut i snöfallet och ta en liten promenad och köpa en kaffe.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul för er. Själv jobbar man två timmar till... =)

2010-02-19 @ 18:07:33
Postat av: Liza

Ja tack för ditt svar:D Ja det har vi!:D

Jag bor i Skååne:D



Du då?



/liza

2010-02-23 @ 11:36:33
URL: http://lizaayouni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0