i'm going in for the kill.

jag har haft världens slappaste fredagskväll. känt mig lagom osnygg och min enda vän har varit tv:n. men så får jag ett samtal från världens bästa johanna som inte undrar om jag vill med och dricka en god drink på götgatan. och det är ju såklart jag vill. så nu ska jag byta skepnad från hemma-fredags-myset till ute-på-stan-looken. och det ska gå på fem minuter.

sen kom jag på att det är så bra att min kära lovisa jobbar natt och kör runt alldeles själv i en bil och gör superhjälteinsatser som väktare på nätterna så henne kan jag ringa när jag är ensam på väg hem sen. det är bra att ha vänner för alla tillfällen! såhär söt är hon nog inte när hon är farlig och tuff dock. cool tjej.



imorgon ska jag till tandläkaren. i stockholm går man visst till tandläkaren på lördagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0