gitarrer & bas, trummor & hat.

hej från örebro.

igår var jag på födelsedagskalas hos eva-liisa (eller, i eva-liisas pokväns lägenhet för hon bor ju i malmö annars). en fint och härligt gäng. eva-liisa, jag, lovisa, johanna, helena och eva-liisas söta syster mia-maria. sjukt hur fort tiden går. jag är mer eller mindre uppvuxen med mia-maria jag med och har alltid sett henne lite som en liten lillasyster jag med. men i morgon fyller hon 18. tänk så fort tiden går! sen har hon blivit otroligt vacker också.

vi hade en rolig kväll igår med massa skratt och gamla minnen och prat. jag sov kvar här och nu har vi ätit en god frukost med rester från middagen igår och nu ska jag och eva-liisa ut och ta en fika någonstans.

sen vid tre åker jag tillbaka hem till stockholm. på tågresan hit lyckades jag få mardrömssällskapet. en man som:
- luktade väldigt obehagligt
- tuggade tuggumi helt frenetiskt och jättesmaskigt hela resan
- glodde på mig hela tiden. när jag läste min bok kände jag hur även han passade på att läsa lite. och när jag fick sms ville han gärna läsa även dom.

ett sådant sällskap orkar jag inte med idag. verkligen inte.

Kommentarer
Postat av: liza, 13

usch usch! ;) har varit med om ungefär samma sällskap ! haha

2010-01-23 @ 14:06:40
Postat av: liza

hej (:

fin blogg du har :) vad är ditt favorit shampoo ?:)

2010-01-23 @ 21:46:03
URL: http://izapose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0