verklighetsflykt.

efter den dag av biogas, miljöteknikföretag, skrivande, mailade och ringade så svirade jag om och mötte upp andrea för bio. vi såg sex and the city 2 och det var verkligen en verklighetsflykt jag kände att jag behövde just idag.

när jag promenerade hem från mariaplan för en liten stund sen var det massa människor ute och när solen ville liksom inte riktigt gå ner över vattnet. ibland glömmer jag bort att jag har hav ett par hundra meter ifrån min lägenhet. helt fantastiskt! och ikväll påmindes jag även om hur bra jag trivs i göteborg, hur trygg jag är här och hur vackert det faktiskt är. efter fyra år blir fortfarande stan bara bättre och bättre.


nu måste jag sova. imorn ska jag jobba fram till lunch och sen gå och träna. resten av dagen är helt oplanerad, så himla himla skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0