vecka två som projektledare.

är på kontoret nu och jobbar. har ätit lunch med moa ute i solen vid kanalen idag. väldigt trevligt!

hade det väldigt trevligt i hallsberg i helgen. kul att se bekanta ansikten på studenten och sen träffa hela gamla fina orienteringsgänget hemma hos agnes. även fast vi inte ses så ofta längre på grund av att alla bor i olika städer och gör olika saker så är det alltid fantastiskt trevligt när vi ses. som om vi aldrig varit ifrån varandra.

annars sov jag väldigt mycket hemma. sov och sov och sov. antagligen var det välbehövlig. har varit väldigt mycket senaste tiden och det var skönt att få slappna av lite.

jag är nu inne på min andra jobbvecka. det går fort! fick besked om jobbet för tre veckor sen och började jobba veckan därefter. det har varit väldigt rörigt men nu börjar saker falla på plats. det är mycket att göra, framförallt en himla massa mailande och ringande. det här med att jobba som någon slags projektledare och samordnare är väldigt roligt, men det är mycket att hålla i huvudet hela hela tiden. men jag tror det här kan bli riktigt riktigt bra!

idag var det partiledardebatt i riksdagen, den sista innan valet. jag hade gärna varit på plats och tittat med det funkade bra att se på datorn också. jag ska till riksdagen och jobba måndag-tisdag.. även om jag kan göra det mesta av jobbet från göteborg så ska det bli skönt att komma upp och träffa de andra inblandade och stämma av lite saker.


spårvagnsåk i kvällssol.

nu ska jag skicka sista mailet för dagen och sedan ta mig hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0