den här världen var väl aldrig någonsin lätt att förstå

sitter och plinkar på gitarren. försöker lära mig en låt jag spelade på lektionen igår.. svårt, men roligt. och en väldigt bra avkoppling och kontrast till statsvetenskapsstudierna.

igår drog min nya kurs igång. masternivå nu, lite läskigt är det men det ska nog gå fint! det blir mycket seminarier och att stå och prata framför klassen i denna kurs. och ett PM som ska skrivas och inlämnas varje vecka. så jag kommer nog ha att göra.

erika har varit i stan i veckan (efter långresa i sydamerika) så jag har fått mycket kvalitetstid med henne. men på fredag far hon igen och kommer vara på praktik i berlin hela våren!

nej, nu ska jag dricka en kopp te och spela vidare!

Kommentarer
Postat av: Donna

Fin blogg!

2010-03-31 @ 13:40:50
URL: http://dunnaalimi.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0