mrs. cold

nu har jag sovit två nätter i nya lägenheten och jag trivs bra.

igår var en bra dag. åt frukost, promenerade in till stan, gjorde några ärenden, handlade lite mat, kom hem och lagade god lunch. sen mötte jag upp ida och hjälpte till med flytten. vi höll till på krukmakargatan och plockade upp alla grejer till köket. jättefin lägenhet, verkligen! vi hade det himla trevligt där, jag och ida. med lite musik, malibu och massa prat är till och med flytt kul!

sen när jag kom hem på kvällen var jag tvungen att skicka in en inlämning till kursen, inte lika kul men det gick rätt fort och var inte så svårt!

nu ska jag bege mig mot götgatan och möte upp johanna som varit i egypten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0