for one week only.

idag är det onsdag och nästa gång det blir onsdag flyttar jag från stockholm och tillbaka till göteborg. det känns både bra och dåligt, men mest bra. jag har bott här i över ett halvår nu och är så nöjd med min tid här och det jag gjort. nu blir det statsvetenskapsstudier på masternivå i göteborg igen och det känns väldigt kul det med!

men åh, vad mycket det är jag kommer sakna i stockholm. framförallt alla fina människor jag har spenderat så mycket tid med här. men i göteborg väntar ett gäng andra som jag saknat senaste halvåret. bra ändå att ha kärt folk både här och där. men nästan mest av allt längtar jag till min lägenhet så det ska bli helt underbart att komma hem till allt. fantastiskt!

och även väldigt skönt att allt är uppstyrt så jag kan börja planera min vår. mycket kul ska hinnas med! plus att jag ska läsa en mördarkurs på statsvetenskapen samtidigt som jag läser min andra kurs på halvfart. det blir alltså studier på 150 %. jippi. känner redan nu hur stressigt det kommer bli. men det blir till att planera och plugga plugga plugga. det är dags för mig att bli bästa vän med KTB igen..

nu ska jag sova. imorgon väntar en dag med lunch på riksdagen och middag på bastugatan med familjen forss på kvällen. nu ska jag suga ut det sista ur stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0