all i could do was cry.

mördarvecka! skriver på slutarbetet nu och det går så segt och är så svårt! och på fredag ska jag hålla i en föreläsning. ÅH! jag vill bara ha sommarlov. vill inte sitta hela min vakna tid på KTB. speciellt inte i maj när göteborg är som allra vackrast!


bild från saltholmen i fredags, när vi hade kommit tillbaka med båten

i helgen hade jag besök av två av mina barndomsvänner, johanna och eva-liisa! världens härligaste helg, mycket prat, solnedgång ute på brännö och god mat och lite second hand-shopping. fin helg, även om pluggångesten kom smygande hela tiden. så segt att man aldrig aldrig kan koppla bort det helt.

igårkväll hade jag besök av mina favoritkusiner. hedvig och hillevi. musikaliska som få är dom också så det blev en hel del sång och gitarrspelande. och te. perfekt söndagshäng!


hillevi!

nu ska jag sova. de kommande veckorna (fram till sommarlovet femte juni) är det verkligen inte high life här. plugg, plugg, plugg och så lite mer plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0