en svår och jobbig grej.

från och med nu läser jag dubbelt i skolan. dags att säga hej då till livet och hej till plugg dygnet runt. två kurser samtidigt på masternivå känns inte helt opimalt men det verkar vara den enda lösningen eftersom flexibilitet inte verkar vara statsvetenskapliga institutionens främsta egenskap.

fick högsta betyg på förra kursen. känns i och för sig väldigt skönt att ha med sig in i det kommande helvetet. plus att jag får läsa med min favvoklass igen. det är det enda positiva med detta.

ikväll ska jag dock dränka mina sorger med dålig tv, te och choklad. imorn börjar det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara o kämpa på....Du gör det ju så bra.

Du kommer bli något STORT när du blir stor Liza.

2010-11-30 @ 14:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0