lättad, lycklig och på gång.

nu är det sista momentet på kursen statsvetenskapliga perspektiv gjort! essäseminarium. gick finfint. mycket mer roligt och givande än nervöst och jobbigt. himla härligt!

en av de svåraste och mest krävande kurser jag läst hittils på mina dryga fyra år är över och det ska firas ikväll med den lilla fina klassen på publik på andra långgatan! på torsdag börjar nästa kurs vilket innebär att imorn är helt ledig! det ska jag fira med att åka till stockholm och hälsa på riksdagen. inte varit där sen valdagen så det ska bli kul att komma dit och träffa alla gamla vänner och se på lite nytt folk och nya lokaler.

nej, nu ska jag äta och lyssna på håkan på högsta volym och njuta.


för att försöka visa upp min sinnesstämning får ni här en gammal photobooth-bild på en somrig och glad liza


det här är min tid.

Kommentarer
Postat av: Klara

kul att du ska till stan! hur länge stannar du? kram

2010-11-02 @ 22:54:00
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: Moa

Hur var utgangen? Glomt fraga ju! KRAM

2010-11-11 @ 14:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0