jag vet inte vad det nya är, men bättre än det här

idag är det sju dagar kvar till valet. 1 2 3 4 5 6 7. inte alls mycket. det har gått så himla fort. det känns inte så bra i magkänslan heller. jag vill ha ett regeringsskifte. hoppas hoppas! såg på duellen mellan mona och fredrik förut och den var riktigt bra!

den här låten är förresten så fin. och så rätt i valrörelsetider. hon har mycket att säga den där annika norlin (jag tror minsann också hon vill ha en ny regering).



senaste veckan har bestått av väldigt mycket skola. kursen vi läser nu kräver mycket av min hjärna. men det sista på jobbet är gjort nu så nu har jag bara en sak att fokuser på. himlans skönt! dessutom pluggar jag med maj igen. vi har inte läst ihop sen metodkursen förra våren. finns nog ingen som kan förgylla skoldagar så bra som hon kan!

på lördag åker jag till stockolm och bor hos ida och familjen på bastugatan och på söndag är det valvaka på mosebacke. ska bli spännande att uppleva en riktig sådan! sen ska jag sova hos min gamla/nuvarande riksdagskollega anna. sen på måndag är det tillbaks till skolan igen!

nu måste jag sova. har inte gjort så mycket nyttigt idag. tvättat en massa.. kollat på tv, läst och varit ute på promenad. seminarie imorgon med professor falkemark. ska bli kul! sen är det körövning. är kul att vara igång med sången igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0