trött kvällsuppdatering.

onsdag. mitt i veckan alltså. väldigt väldigt intensivt i skolan nu. sjukt mycket att läsa och väldigt svårt och på tisdag klockan tolv får vi ut vår hemtenta. ser inte fram emot skrivhets dygnet runt i en vecka!

idag har jag tränat. ganska så hårt dessutom.. är helt slut i kroppen men pigg i huvudet. skön känsla! i helgen som var hängde jag på bokmässan med emma och moa, drack öl på gothia och gick på stan med rebecka och evelina. och sen pluggade jag. inte dåligt!

nej, nu är jag så trött så jag snart somnar! imorgon är det heldag på KTB med alla artiklar och böcker. suck!

förresten är det en så himla fin höst i göteborg just nu! njuter verkligen! drack kaffe med erika i solen i hagaparken på lunchen och det var som sommar! hoppas regnet och blåsten inte kommer tillbaka.


the end of the world is bigger than love.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

SAKNAR egg&milks kaffe. varenda dag på psykologen!

2010-10-09 @ 23:29:57
URL: http://cajsa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0