vi ses på andra sidan,

nu tar jag x2000 till sthlm och valvakar och träffar fina personer! kommer bli himla kul att få uppleva en riktig valvaka. på mosebacke på söder ska vi hålla till. har lovat mina vänner att ge dem uppdateringar om vad som händer. men jag ska verkligen försöka undvika både tv-kameror och journalister under kvällen. mosebacke har förresten stockholm platsen med bästa utsikten förresten. titta här bara;

där ska vi följa varenda minut av rösträkningen och hoppas hoppas att det blir ny regering! sen blir det såklart fest och umgänge med kollegor och andra sen min praktiktid och sommarens arbete för miljöpartiets riksdagskansli. förhoppningsvis ska jag även hinna träffa lite andra kära vänner när jag ändå är i stan.

en dag kvar till valet nu. sen kommer jag behöva en lång rehab. att plugga statsvetenskap, jobba med politik och ha politik som ett av sina största intressen är krävande (men åh så KUL!) under ett valår.

vi ses på andra sidan valet,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0