vart jag mig i världen vänder.

alltså, idag är det 13 grader i göteborg. TRETTON GRADER! poff sa det, och sen var hösten här. kan dessutom tilläggas att det regnar och blåser. här inne på handelshögskolans biblioteket där jag skriver min uppsats är det kanske max femton grader. alltså inte så varmt det heller. längtar lite tills om en halvitmma när det är lunch och jag får värma min goda lasagne med spenat och ricottaost som jag lagade igår.

en annan fin sak idag är att jag ska hänga med min kusin lova i eftermiddag. vi ska gå på stan och ha det mysigt. tänk att hon redan blivit tolv år! var väldigt längesedan vi sågs bara hon och jag så jag ser fram emot eftermiddagen, trots regn och kyla.




tre fina (om än lite gamla) bilder på lova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0