lucka fem: berätta om vem du var för ett år sedan.

för ett år sedan läste jag dubbla kurser i skolan, var allmänt trött, stressad och på väg utför. såhär skrev jag i min blogg vid den här tiden förra året:

"hundra år sedan jag skrev något. hundra år sedan jag hade tid till något. hundra år sedan jag slappnade av.

skolan är intensiv och jonglerandet med två kurser är krävande. inatt satt jag uppe till efter 03.00 och skrev klart en inlämning i ena kursen. sen upp tidigit för övning på statistiken. (tyvärr) arbetar och presterar jag väldigt bra under stress och under press. det sista jag ger upp är skolan/jobbet vilket leder till att mycket annat blir lidande. min sömn, mitt humör och mitt välmående exempelvis."

ja. jag är glad att det är december 2011 och inte december 2010. är glad att ha den tiden bakom mig. december 2011 innebär istället en mycket gladare, lugnare och kärleksfullare liza som dessutom är utexaminerad och numera arbetande. känns väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0