lucka nio: berätta om en av dina favoritlåtar.

alltså, jag tror på riktigt att det här är som att för en förälder att välja ut vilket av sina barn som är det bästa. JAG KAN INTE BARA VÄLJA EN LÅT. jag har massvis med favoritlåtar. låtar som jag kan utan och innan, har tusen fina minnen till. jag lever liksom lite genom min musik och mina låtar.

men - här kommer en sådan där låt som är bland det vackraste jag vet. den är väldigt speciell för mig och får mig att tänka på några av mina favoritstunder.

Säkert – Det kommer bara leda till ngt ont



annika norlin har skrivit många av mina favoritlåtar och är enligt min åsikt en av sveriges bästa textförfattare. varje låt är som en liten saga fylld av igenkänning och brutal ärlighet. många gånger har det känts som om hon vet precis hur man känner och hon har citerats otaliga gånger här på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0