colours.

igårkväll tog jag, karolina och erika en lite paus och verklighetsflykt från våra uppsatser och gick till nefertiti där det är klubb colours varje onsdag hela sommaren. igår var det det temafärg lila (vilket verkligen inte är min färg. nästa vecka är det orange - ännu mindre min färg) och således skall man komma klädd i något lila, drinkarna går i lila and so on. det var fint. och någonstans runt midnatt så var det någon form av dansgrupp som tog över dansgolvet totalt och hade show. de fick även alla oss andra att hänga på i någon slags koreograferad discodans. lite som i en film!

lite såhär såg kvällen ut:


jag matchade mina lila strumpyxor med de färggladaste naglarna i stan



erika


karolina på dansgolvet (som är utomhus på sommaren)


erika & jag


lila dansgolv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0