funderingar kring en lampa.

nu är alldeles strax ännu en dag på skolan gjord. tyvärr har väl inte fokuset varit på topp och har läst jättemycket som jag insåg sen var helt irrelevant till min uppsats. inte så peppigt.

något som däremot fångat mitt fokus idag är läsesalens väldiga lampa. den är jättestor och antagligen väldigt väldigt tung. ändå hänger den bara i en rättså liten tråd. eller? ser det inte lite läskigt ut? tänk om den skulle ramla ner över alla studenter nåndag? idag hade det inte varit så farligt eftersom skolan typ är helt tomt. men ändå. efter idag kommer jag i alla fall inte sätta mig under den där lampan. men rätt snygg är den.


inte min bild. googlade fram den.

nu stänger biblioteket och det är dags att spatsera hem i solen. möjligt att det blir ett stopp på vägen för en fika tillsammans med karolina och erika. vi har ändå slitigt en hel dag. typ.

Kommentarer
Postat av: amanda

haha bästa funderingen. jag tänker alltid på såna där läskiga lampor i kyrkor och så, där brukar de ha enorma ljuskronor i små små trådar och så är taket sprucket runtomkring där lampan hänger. läskigt!

2011-07-19 @ 19:25:48
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0