välkommen in.

almedalsveckan (som var helt fantastisk!) är slut och nu är det åter fokus (eller ja, försök till fokus) på studier igen. handelshögskolan har åter intagits och här kommer ett litet hej från oss tappra studenter här!


(del av min ena hand, karolina & erika)


det är i princip bara vi på hela biblioteket vilket är väldigt skönt, men också lite förödande för studiediciplinen. igår kom förresten erika tillbaka till stan efter två månader i moldavien. den kvinnan är alltid ute och flänger men nu hoppas jag hon nöjer sig med gbg ett tag. jag mötte henne på stationen när hon kom med tåget igår och sen åt jag, erika, elin och karro middag innan vi alla nästan somnade i soffan och bestämde oss för att promenera hem.

började dagen med huvudvärk och seghet. men efter lite kaffe, vila och ett avsnitt seventh heaven (ja, jag vet. det är svindåligt men ändå så härligt) så blev det bättre. ikväll ska jag hjälpa andrea att handla kläder - ett himla roligt uppdrag. men först jobba lite på uppsatsen - inte så roligt.

soundtrack till dagens skrivande:
El Perro Del Mar – Change Of Heart Rakamonie Remix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0